Õppetöö korraldus

Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus vĂ”imaldab lĂ€htudes lapsekeskse metoodika pĂ”himĂ”tetest Ă”petajal töötada lapsega nii individuaalselt kui ka grupiviisiliselt. Lapsega tegelemisel arvestab Ă”petaja laste iseloomu, vĂ”imeid, oskusi, kodust olukorda ja arengutaset. Õppesisu valikul lĂ€htutakse pĂ”himĂ”ttest "lĂ€hemalt kaugemale". Õpetamine ja kasvatamine toetud laste loomulikule huvile ĂŒmbritseva vastu ning lĂ€htub konkreetsest, lastele ajas ja ruumis tuttavast.

Õppe- ja kasvatustegevus toimub rĂŒhma pĂ€evakava alusel. PĂ€evakava mÀÀrab laste eale vastava pĂ€evarĂŒtmi ning Ă”petajad planeerivad tegevused selliselt, et lapse pĂ€ev oleks tasakaalus. Tasakaalus pĂ€ev tĂ€hendab seda, et lapsel on piisavalt aega ja vĂ”imalusi nii igapĂ€evategevusteks kui ka mĂ€nguks ja planeeritud Ă”ppe-kasvatustegevuseks. Tervise seisukohalt tĂ€htsustatakse seda, et laps viibiks vĂ”imalikult palju vĂ€rskes Ă”hus.

KĂ”ik planeeritud Ă”ppe- ja kasvatustegevused lĂ€htuvad lapsest ning viiakse lĂ€bi tegevuskeskustes ja integreeritutena. Tegevused planeeritakse kaheks nĂ€dalaks ning selle kohta vormistavad Ă”petajad Ă”ppe- ja kasvatustegevuse kava. Kahe nĂ€dala tegevused seotakse omavahel tervikuks ĂŒhtse teemaga. Õppe- ja kasvatustegevuse kavad on lapsevanemale kĂ€ttesaadavad rĂŒhmas ning edastatakse soovi korral vanemale ka meili teel.
Hetkel oluline

ÕppenĂ”ustamis-keskus